Thursday, January 6, 2011

ကြ်ႏု္ပ္သိေသာသီရိလကၤာ (အပုိင္း-၄)


ေန႔ဆြမ္းစားပီး၍ အနားယူအပန္းေျဖပီးေနာက္ ၂-နာရီေလာက္မွာ ဘုရားဖူး စထြက္ၾကျပန္ပါသည္။ မဟာေဗာဓိပင္ကုိ ည ၉-နာရီမွ ၀င္ဖူးၾကရမည္။ ပထမဦးစြာ အ၀တ္အစားေရာင္းေသာ စတုိးရ္ဆုိင္သုိ႔ အရင္သြားသည္။ စာေရးသူတုိ႔အဖြဲ႕မွာ လူပုဂၢိဳလ္ငါးေယာက္ျဖစ္ေသာ္လည္း က်န္းမာေရးေၾကာင့္ ဒကာမ သားအမိႏွစ္ေယာက္သည္ ကုိလံဘုိမွာ က်န္ခဲ့ေပသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အခုလက္ရွိ သုံးေယာက္အတြက္ မဟာေဗာဓိပင္ကုိ အနီးကပ္ဖူးေျမာ္ခြင့္ရရန္ အျဖဴေရာင္အ၀တ္အစား ၀ယ္ရေပမည္တည္း။ အ၀တ္ေရာင္းဆုိင္မွ ဆုိင္လုပ္သား ဒကာမမ်ားသည္ ဘုန္းဘုန္းမ်ား၀င္လာေသာေၾကာင့္ ျပဴးၿပဲကာ ၀ုိင္းၾကည့္ၾကေလသည္။ မွန္ေပသည္။ သီရိလကၤာဗုဒၶဘာသာ၀င္မ်ားသည္ ရဟန္းေတာ္မ်ား အသားငါး၀ယ္ျခင္း၊ ေဆးလိပ္၀ယ္ျခင္းစသည့္အျပင္ မသင့္ေတာ္ေသာေနရာ၌ ေတြ႔ခဲ့လွ်င္ ဘာမွမေျပာသည့္တုိင္ မၾကိဳက္မႏွစ္သက္ေခ်။ ေတာ္ေပေသး၏။ ကားသမားက အ၀တ္အစားလုိက္၀ယ္ေပးေသာေၾကာင့္ စာေရးသူတုိ႔မွာ ဒကာမမ်ားအၾကား မတုိးမေ၀ွ႔ရေတာ့ေခ်။ ဤအႏုရာဓပူရၿမိဳ႕ကား ဘာသာေရးဆုိင္ရာ အစဥ္အလာႀကီးမားေသာ ၿမိဳ႕ျဖစ္ခဲ့ေပသည္။
အရွင္မဟိႏၵေတာင္၊ မိႆကေတာင္ေခၚ ေစတီယေတာင္။ ။
သီရိလကၤာႏုိင္ငံ၏ ဗုဒၶဘာသာသမုိင္းကုိ ေျပာမည္ဆုိလွ်င္ အရွင္မဟိႏၵမေထရ္ မပါရင္ မပီးေခ်။ အရွင္မဟိႏၵမေထရ္ လကၤာဒီပသုိ႔ ၾကြေရာက္လာပုံ အလုံးစုံကုိလည္း ပါရာဇိကဏ္အ႒ကထာ၌ ေဖၚျပပါရွိၿပီး ျဖစ္သည္။
ကြ်ႏု္ပ္တုိ႔အဖြဲ႕ အ၀တ္အစားမ်ား ၀ယ္ယူပီးေနာက္ ေစတိယေတာင္သုိ႔ ဆက္လက္ထြက္ခြါလာခဲ့သည္။ ၎ေတာင္သည္ အႏုရာဓၿမိဳ႕မွ အေရွ႕ေျမာက္ ၈-မုိင္အကြာ၌ တည္ရွိေလသည္။ သံႏွင့္ေက်ာက္ႏွစ္မ်ိဳး ေရာစပ္ေန၍ မိႆကေတာင္ဟုလည္း ေခၚေပသည္။ မဟိႏၵေလဟုလည္း အရွင္မဟိႏၵမေထရ္ကုိ ဂုဏ္ျပဳေခၚေ၀ါၾကသည္။ ေတာင္တက္လမ္းကုိ ေက်ာက္သားေလွကားထက္ေပါင္း ၂၀၀၀-ရွိေသာ ေစာင္းတန္းႏွင့္ ေဘးဖက္ခ်က္မွာ တရုတ္စံကားပင္မ်ား အစီအရီစုိက္ပ်ိဳးထားရာ တက္ေရာက္လာသူအဖုိ႔ စိတ္အပန္းေျဖ ၾကည္ႏူးဖြယ္ရာပင္ ျဖစ္သည္။
ဤေတာင္၀န္းက်င္တစ္၀ုိက္ ဟုိတစ္ခ်ိန္က အရွင္မဟိႏၵမေထရ္ သာသနာတည္ေစၿပီးေနာက္ပုိင္း ေက်ာင္းတုိက္ၾကီးမ်ား၊ ရဟန္းေတာ္မ်ား၊ တရားအားထုတ္ရာ လုိဏ္ဂူမ်ားျဖင့္ ျခံရန္တည္ရွိေနေပသည္။ ယခုအခါမွာကား ရဟန္းသံဃာအနည္းငယ္ႏွင့္ အေစာင့္အေရွာက္မ်ားသာ ရွိေလေတာ့သည္။ ထုိေခတ္က စား၊ ၀တ္၊ ေနထုိင္မႈပုံစံ တစ္မူထူးျခားဟန္ကုိ က်န္ရစ္ေသာ အေထာက္အထားမ်ားက သက္ေသျပေနေပေသးသည္။ ကမၻာလွည့္ခရီးသြားမ်ားကုိ မဆြဲေဆာင္ႏုိင္ေသာ္လည္း ဗုဒၶဘာသာ၀င္မ်ားအေနျဖင့္ အမ်ားဆုံးလာေရာက္ လည္ပတ္ကုသုိလ္ယူၾကသည္ကုိ ေတြ႔ရွိရေလသည္။ ႏုိင္ငံျခားသားမ်ားမွာ အခြန္ေဆာင္ပီးမွ ေတာင္ေပၚတက္ခြင့္ရေလသည္။
စာေရးသူတုိ႔ ပထမဆုံး အရွင္မဟိႏၵမေထရ္ တရားထုိင္ေနက် ေက်ာက္ေတာင္သုိ႔ သြားေရာက္ၾကည္ညိဳၾကသည္။ ေက်ာက္ေတာင္ဆုိေသာ္လည္း ထုိေနရာသည္ ေက်ာက္တုံးႀကီးတစ္ခုျဖစ္ကာ အလယ္တည့္တည့္၌ လူတစ္ေယာက္ ထုိင္ေလာက္ေသာေနရာတစ္ခု ရွိေပသည္။ ထုိေနရာ၌ မဟိႏၵမေထရ္ တရားထုိင္ခဲ့သည္ဟု ဆုိပါသည္။ ထုိေနရာသုိ႔ေရာက္ရန္အတြက္ ေတာင္ေအာက္သုိ႔ အနည္းငယ္ မီနစ္ ၂၀-ခန္႔ဆင္းသြားရသည္။ စာေရးသူတုိ႔အဖြဲ႔တြင္ အသက္ ၇၀-ေက်ာ္ ဒကာ၊ ဒကာမၾကီးစုံတြဲပါလာသျဖင့္ တစ္ေျဖးေျဖးပင္ ဆင္းရသည္။ ထုိဌာနအေၾကာင္းအရာကုိ ေျပာျပရန္ႏွင့္ အကူအညီးရရန္ ဂုိတ္တစ္ေယာက္ကုိလည္း ေခၚထားလုိက္သည္။ ထုိဂိုတ္၏အကူအညီျဖင့္ တကာမၾကီးသည္ တရားထုိင္ေသာေနရာသုိ႔ လြယ္ကူစြာေရာက္လာေပသည္။ စာေရးသူတုိ႔လည္း မဟိႏၵမေထရ္ တရားထုိင္ခဲ့ေသာေနရာ၌ မေထရ္ႏွင့္ တရားေတာ္ကုိ ပူေဇာ္ေသာအားျဖင့္ တရားထုိင္ၾကသည္။ ဓာတ္ပုံမွတ္တမ္းလည္း တင္ၾကသည္။ ဤမဟိႏၵေလေတာင္၌ သိမွတ္ဘြယ္ရာ မ်ားစြာပင္ ရွိေလသည္။
၄။ သိလာေစတီ။         ။ သီလာေစတီသည္ ျမတ္ဗုဒၶ လကၤာဒီပကြ်န္းသုိ႔ တတိယအၾကိမ္ၾကြေရာက္စဥ္ သမာပတ္၀င္စားခဲ့ေသာေနရာ၌ တည္ထား၍ သမုိင္း၀င္ ၁၆-ဌာန၀ယ္ ပါ၀င္ေသာေစတီတစ္ဆူ ျဖစ္ေလသည္။ ယင္းေစတီေတာ္တြင္း၌ ျမတ္စြာဘုရားရွင္၏ ဥဏၰလုံေမြးရွင္ေတာ္ကုိ ထည့္သြင္းဌပနာထားသည္ဟု ဆုိပါသည္။ အမၺတၳလေစတီ၏ အေနာက္ဖက္ ေတာင္ေပၚ၌ တည္ထားေလသည္။
ထုိျပင္ ေဒ၀ါနံပိယတိႆမင္းႏွင့္ အရွင္မဟိႏၵမေထရ္တုိ႔ စတင္ေတြ႔ဆုံ ဖူးေတြ႔ရေသာ သရက္ပင္ေပါက္ေသာ ကုန္းေျမကုိ အမၺတၳလဟု ေခၚ၍၊ ထုိကုန္းေျမေနရာကုိ အရွင္မဟိႏၵမေထရ္ သာသနာႏွစ္ ၂၈၄-ခုႏွစ္မွာ ပရိနိဗၺာန္ျပဳပီးေနာက္ပုိင္း ေဒ၀ါနံပိယတိႆမင္း၏ညီေတာ္ ဥတၱိယမင္းက အရုိးဓာတ္ေတာ္မ်ားကုိ ေစတီတည္ထား၍ အမၺတၳလေစတီဟုလည္း ေခၚသည္။ (အမၺတၳလ၊ အမၺ-သရက္ပင္၊ ထလ-ကုန္းေျမ)
 (ဓာတ္ပုံၾကည့္ပါ) ထုိျပင္ ၎ေတာင္၌ အရွင္မဟိႏၵမေထရ္ သီတင္းသုံးေတာ္မူခဲ့ေသာ ေက်ာင္းတုိက္၊ ေန႔သန္႔စင္ရာ လုိဏ္ဂူ၊ နတ္ျဗဟၼာမ်ား တရားနာလာရန္ သုမနသာမေဏ ေၾကြးေၾကာ္ဖိန္႔ၾကားရာေနရာ ေတာင္ထိပ္မ်ား ရွိေလသည္။
စာေရးသူတုိ႔အဖြဲ႕သည္ မဟိႏၵမေထရ္တရားထုိင္ရာ ေနရာမွ ေတာင္ေပၚကုိ ျပန္တက္လာသည့္အခါ အဆုိပါ အမၺတၳလကုန္းေျမသုိ႔ ေရာက္ရွိလာေပသည္။ ထုိေနာက္ သုမနသာမေဏ နတ္ျဗဟၼာတုိ႔အား တရားနာရန္ ဖိတ္ၾကားေလ့ရွိေသာ ေက်ာက္ေတာင္ထိပ္ေပၚသုိ႔ တက္ၾကည့္ၾကေလသည္။ ေက်ာက္ေတာင္ထိပ္၌ ေလတုိက္တာျပင္ထန္သည္ မွတ္မွတ္ရပ္တည္ေနဖုိ႔ ခက္သည္။ ေပၚစီးမွၾကည့္ရေသာ ရႈခင္းမ်ား သာယာလွပေပသည္။ ျမင့္ျမင့္ေရာက္ရင္ မ်ားမ်ားျမင္သည္-ဟူေသာ စကားကုိ သတိရမိသည္။ အျမင့္ေရာက္ရင္ ေလတုိက္ခံရသည္-ဟူေသာ စကားသည္ ဤေနရာ၌ မွန္လသည္။ ဓာတ္ပုံလည္း ရုိက္ၾကသည္။  အသက္ ၇၀-ေက်ာ္ ဒကာၾကီးတုိ႔ စုံတြဲကား ဆင္းလုိက္တက္လုိက္မုိ႔ အေတာ္ေမာသြားဟန္တူေပသည္။ သုမနေက်ာက္ေတာင္ေပၚသုိ႔ မတက္ႏုိင္ေတာ့ေခ်။ သိလာေစတီေတာင္သုိ႔ တက္ဖုိ႔ရန္ကား ပုိဆုိးေတာ့မည္။
ထုိေၾကာင့္ စာေရးသူတုိ႔သည္ သိလာေစတီရွိရာ ေတာင္ေပၚသုိ႔ ဆက္လက္မတက္ေတာ့ဘဲ ေတာင္ေျခမွပင္ ဖူးေၿမာ္ကာ ျပန္ဆင္းလာခဲ့ၾကေလသည္။ ေတာင္ေျခေရာက္ေတာ့ အေမာေျပေအာင္ အုန္းႏုေရ ေသာက္ၾကသည္။ ထုိေနာက္ အခ်ိန္ရွိတုန္း အျခားျခားေသာ သမုိင္း၀င္ဌာနမ်ားသုိ႔ သြားေရာက္ၾကေလသည္။
၅။ ထူပါရာမေစတီ။       ။ ထူပါရာမေစတီသည္ ျမိဳ႕ေတာင္ဖက္ မဟာေစတီ၏ေျမာက္ဖက္၌ တည္ရွိ၍ ေဒ၀ါနံပိယတိႆမင္း ေကာင္းမႈျဖစ္သည္။ သမုိင္း၀င္ ၁၆-ဌာန၀ယ္ အပါအ၀င္ျဖစ္ပီး ၎ေစတီသည္ အျမင့္သံေတာင္ ၃၀-ခန္႔၊ လုံးပတ္ ၁၂၁ ေတာင္၊ တမုိက္ရွိကာ ဘုရားရွင္၏ဓာတ္ေတာ္ တသပိတ္ႏွင့္ လက္်ာညွပ္ရုိးေတာ္ကုိ ဌပနာထားေလသည္။ ထုိျပင္ ကကုသန္၊ ေကာဏာဂုန္၊ ကႆပဘုရား သုံးဆူတု႔ိ၏ ေရစစ္၊ ခါးပန္း၊ ေရသႏုပ္ေတာ္မ်ားကုိလည္း ဌပနာ ထားသည္။ စာေရးသူတုိ႔လည္း သက္ေတာ္ထင္ရွား ျမတ္စြာဘုရားကုိ အာရုံျပဳလွ်က္ ထူပါရုံေစတီေတာ္အား ဖူးေၿမာ္ၾကသည္။
ထုိေစတီေတာ္အနီး ဟုိတစ္ခိ်န္က နာမည္ေက်ာ္ၾကားေသာ မဟာ၀ိဟာရႏွင့္စပ္လွ်က္ ထူပါရုံေက်ာင္းေတာ္ႀကီးလည္း တည္ရွိေပသည္။ ယခုအခါ စာေရးသူတုိ႔ ဘုရားဖူးခ်ိန္မွာကား ၁၃-ေပခန္႔ အျမင့္ရွိေသာ ေက်ာက္တုိင္မ်ားသာ က်န္ရွိေနေပေတာ့သည္။ စြယ္ေတာ္တုိက္၊ သဃၤမိတၱာ ရဟႏၱာေထရီမႀကီး၏ ေက်ာင္းတုိက္ႏွင့္ အရုိးေစတီတုိ႔သည္လည္း ထုိနည္းအတူပင္ ကပ္ေဘးမ်ားေၾကာင့္ နဂုိရ္ပုံစံ မေတြ႔ႏုိင္ေတာ့ေခ်။ ျဖစ္ပီးရင္ ပ်က္စီးရသည့္ သခၤါရမ်ားေပတည္းဟု သံေ၀ဂပြားမိေပသည္။
၆။ ေဇတ၀နေစတီ။       ။ ထုိေနာက္ စာေရးသူတုိ႔သည္ ေနာက္ထပ္သမုိင္း၀င္ျဖစ္ေသာ ေစတ၀နေစတီေတာ္ကုိ သြားေရာက္ဖူးေၿမာ္ၾကသည္။ ေစတီေတာ္ၾကီးသည္ လုံးပတ္ပတ္လည္ ေပ-၁၁၀၀ႏွင့္ ညာဏ္ေတာ္အျမင့္ ၂၃၁-ေပ ရွိသည္ဟု ဆုိသည္။ ျမတ္ဗုဒၶ၏ဓာတ္ေတာ္မ်ား ထည့္သြင္းဌပနာခဲ့သည္ဟု ယုံၾကည္ၾကသည္။ ယခုအခါ ေစတီေတာ္ႀကီးကုိ ျပန္လည္ျပဳျပင္ေနသည္။
ေအဒီ ၂၃၇-၃၀၄၊ ေ၀ါ႒ာဘယ၏သားငယ္ မဟာေသနမင္းသည္ ပထမတြင္ မိတ္ေဆြဆရာယုတ္ သံဃမိတၱႏွင့္ ေသာဏအမတ္တုိ႔ကုိ အမွီးျပဳ၍ မဟာ၀ိဟရႏွင့္ အဘယဂီရိေက်ာင္းတုိက္ႀကီးကုိ သိမ္းယူဖ်က္ဆီး၍ သံဃာေတာ္မ်ားအား ဆြမ္းမေလာင္းရန္ အမိန္႔ထုတ္ခဲ့သည္။ ထုိေနာက္ မိတ္ေဆြေကာင္း အမတ္ႀကီးႏွင့္ေတြ႔ပီး ျပန္လည္ၾကည္ညိဳလာ၍ အဆုိပါ ေဇတ၀နေစတီေတာ္ႏွင့္ ေက်ာင္းတုိက္ႀကီးကုိ ေဆာက္လုပ္လွဴဒါန္းခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေပသည္။ သာသနာသည္ တုိင္းျပည္အုပ္ခ်ဳပ္သူ၏ သေဘာထားအေပၚ မ်ားစြာတည္မွီေနေပသည္။
အဘယဂီရိေက်ာင္းႏွင့္ ေစတီ။    ။ ၀႗ဂါမဏိမင္းလက္ထက္ (သာသနာ ၄၅၅)တြင္ အဘယဂီရိေက်ာင္းတုိက္ႏွင့္ ေစတီေတာ္ကုိ တည္ေဆာက္ခဲ့သည္။ မူလက မဟာ၀ိဟာရဂုိဏ္း၀င္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ဒကာ၊ ဒကာမမ်ားႏွင့္ ေရာေႏွာေနသျဖင့္ ဂုိဏ္းမွထုတ္ပယ္ရာမွ အဘယဂီရိဂုိဏ္း ျဖစ္သြားသည္။ ေနာင္အခါ မဟာယာနစေသာ အယူ၀ါဒမ်ားလြမ္းမုိးလာပီး လုံး၀ပ်က္စီးသြားသည္။
မင္းႀကီး စစ္ေျပးစဥ္းက ထမင္းေကြ်းဖူးေသာ ေက်းဇူးကုိေထာက္၍ အရွင္မဟာတိႆမေထရ္အား စတင္ေက်ာင္းလွဴခဲ့သည္။ လုံပတ္ေပ ၉၀၀၊ ညာဏ္ေတာ္အျမင့္ ၂၃၅-ေပရွိ အဘယဂီရိေစတီေတာ္ႀကီးကုိလည္း တည္းထားခဲ့သည္။ ယခုအခါ ေစတီပတ္ပတ္လည္မွာ ျမက္ပင္မ်ား ေပါက္ေရာက္ေနပီး အေတာ္ယုိယြင္းပ်က္စီးေနေပသည္။ ျပန္လည္ျပဳျပင္ဖုိ႔လည္း ျပင္ဆင္ေနၾကသည္ကုိ ေတြ႔ရွိရေပသည္။
ဣႆရမုနိ(Isurumuniya)။     ။ ထုိေနာက္ စာေရးသူတုိ႔သည္ ႏုိင္ငံျခားသားမ်ား အမ်ားဆုံးလာေရာက္လည္ပတ္ေလ့ရွိေသာ Isurumuniya ေခၚ ဣႆရမုနိေက်ာင္းႏွင့္ ေစတီသုိ႔ သြားေရာက္ဖူးေျမာ္ၾကသည္။ ေဒ၀ါနံပိယတိႆမင္းႀကီး၏ ေကာင္းမႈေတာ္ျဖစ္ပီး အရွင္မဟိႏၵထံ ရဟန္းျပဳလာေသာ မင္းမ်ိဳးမင္းသား ရဟန္းေတာ္ငါးရာ သီတင္းသုံးခဲ့ေသာ ေက်ာင္းေတာ္ျဖစ္ေလသည္။ ေက်ာက္ေတာင္ေပၚမွာ ေစတီငယ္တစ္ဆူႏွင့္ ျမတ္စြာဘုရား၏ေျခေတာ္ရာကုိလည္း တည္ထားသည္။ ေက်ာင္း၀င္းအတြင္ ျပတုိက္ႏွင့္ ေရကန္ငယ္တစ္ခုလည္း ရွိေပသည္။ ဗုဒၶဘာသာ၀င္မဟုတ္ေသာ ႏုိင္ငံျခားသားတုိ႔က Isurumuni Lovers ေခၚေသာ ေရွးေဟာင္းေက်ာက္ရုပ္ထုလက္ရာႏွင့္ သမုိင္းကုိ စိတ္၀င္စားၾကသည္။
ထုိျပင္ ေရကန္ညီေနာင္ (Twin pond or Kuttampokuna)ႏွင့္ လျခမ္းပုံစံရွိ၍ အရုပ္ကေလးမ်ား ထည့္သြင္းပုံသြန္းထားေသာ ေျခနင္းခုံ- Moonstone-ဟုေခၚေသာ ႏုိင္ငံျခားသားအမ်ားစု လာေရာက္ ေလ့လာၾကည့္ရႈၾကေသာ ထင္ရွားေသာ ေနရာမ်ားသုိ႔လည္း သြားေရာက္လည္ပတ္ၾကသည္။ ဤကဲ့သုိ႔ေသာေနရာမ်ားသည္ ဘုရားဖူးသီးသန္႔မ်ားအတြက္ အေရးမပါေသာ္လည္း ဗိသုကာပညာရွင္မ်ားအတြက္မူကား ေရွးေဟာင္းဗိသုကာ လက္ရာမ်ားကုိ ေလ့လာရသည့္အတြက္ တန္ဖုိးမျဖတ္ႏုိင္ေသာ လာေရာက္လည္ပတ္မႈပင္ ျဖစ္ေပသည္။
ထုိေနာက္ စာေရးသူတုိ႔အဖြဲ႕သည္ လက္ရာအားျဖင့္ အလြန္ေရွးက်၍ (Samadhi Buddha) သမာဓိဗုဒၶ-ဟုေခၚေသာ ျမတ္စြာဘုရား တရားထုိင္သည့္ ပုံေတာ္ရုပ္ထုကုိ သြားေရာက္ဖူးေျမာ္ပီး မရိစိ၀႗ိေစတီႏွင့္ လံကာရာမေစတီတုိ႔ကုိ သြားေရာက္ဖူးေျမာ္ၾကသည္။ ယခုဖူးေၿမာ္ပီးေသာ ေစတီေတာ္မ်ားအားလုံး၏ပုံစံသည္ တစ္ပုံစံတည္း တူသေယာင္ေယာင္ ရွိသည္ဟု အျမင္အားျဖင့္ ထင္ရေပသည္။ မွန္ေပသည္။ လကၤာဒီပတစ္ကြ်န္းလုံးရွိ ေစတီပုံစံမ်ားသည္ ယခုေတြ႕ရေသာ ပုံစံအတုိင္း လက္ရာမေျပာင္းလဲမူ၍ ယေန႔တုိင္ေအာင္ ေရွးမူမပ်က္တည္ထား ကုိးကြယ္ၾကေသာ လကၤာဒီပသားမ်ားအတြက္ ဂုဏ္ယူစရာ ေကာင္းလေပသည္။ 
အႏုရာဓၿမိဳ႕၀ယ္ လည္ပတ္စရာလည္း အေတာ္စုံသြားၿပီျဖစ္၏။ ကားဆရားက ေရကန္တစ္ခုကုိ လုိက္ျပေသး၏။ ေရကန္က အလြန္ႀကီးေသာေၾကာင့္ ဆင္ေရကန္-ဟုေခၚေၾကာင္း ရွင္းျပေလသည္။ အခ်ိန္အားျဖင့္ကား မုိးခ်ဳပ္ေနပီးတည္း။ ဓာတ္ပုံရုိက္ေသာ္လည္း ေမွာင္မဲေနေသာေၾကာင့္ ဘာမွမျမင္ရေတာ့ေပ။ အခ်ိဳ႕ေနရာတုိ႔ကား သမိုင္းသာရွိ၍ မ်က္ေမွာက္မွာ သက္၀င္လႈပ္ရွားမႈ မရွိေသာေၾကာင့္ စာေရးသူက အေသးစိတ္ကုိ မေဖၚျပေတာ့ပါ။
ထုိည ၉-နာရီမွာ ေဗာဓိပင္ကုိ သြားေရာက္ဖူးေျမာ္ဖုိ႔ အစီစဥ္ရွိေသးသည္။ ထုိေၾကာင့္ ကားဆရားအား ေက်ာင္းသုိ႔ျပန္ရန္ ညြန္ၾကားလုိက္ေလေတာ့သည္။
ဆက္လက္ေဖၚျပပါမည္….
posted by dhammasami08

No comments:

Post a Comment

အားလုံးအတြက္ အဆင္ေျပပါေစ